FruJag goes FruTjat

Sov sådär i natt. Vaknade några gånger av att babbelpellen trott jag varit mamma o försökt gosa in sig i mig. Tycker synd om mamma för det är verkligen jobbigt när det kommer nån som ett plåster o försöker trycka in armar o ben över o under o helst in i kläderna. Detta fick dock inte babbelpellen för mig. Kändes mer som ett sätt jag vill gosa med HerrDu. Möjligen mina barn nu när de är så små.

Han vaknade vid halv åtta istället för sex o det var iallafall skönt.

Sen har jag legat o känt mig som frutjat när jag om o om igen måste säga till honom att snyta sig. Och att sätta pappret vid näsan när han försöker. Inte under och fräsa o sen torka. Ett ljud som jag har väldigt svårt för är ljudet när man ligger o inhalerar snor o snörvlar. Det äcklar mig lite.

Sen fick jag mest ligga o lyssna på ljudet av snorsnörvel ackompanjerat av ljudet från angry birds o babbelpellen som pratar med spelet o diskuterar hur han ska göra när han spelar för att vinna.

Frukost o då brast tålamodet mitt. Satt med tvåan som var ledsen o frågade henne som jag alltid gör om hon är hungrig. Varpå babbelpellen börjar tjata om att jag måste mata osv.

Men men. Efter en smått tjatande morgon ser vi slutet på filmen från igår o räknar ner tills babbelpellen ska åka hem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0