En massa bra

Eftersom appen är ur funktion som vanligt duggar det inte tätt bland inläggen.

Vill bara lite snabbt säga att i lördags fick jag och HerrDu en dag för oss själva. Barnen var med svärföräldrarna o vi fick göra vad vi ville. Vi tog en tur med bilen. For till kyrkan vi vigdes i (gjorde det inte i vår hemförsamling), gick o fikade. Gick på stan där det var jippon med musik o grejer. Åt en god middag. Gick på bio. Bara tog det lugnt o gjorde vad som föll oss in.

Dagen slutade dessutom bra, inget bråk eller så som vi kan lyckas med ganska ofta när det egentligen borde vara bra. Utan en rakt igenom bra dag. Vi hade tillochmed sol fast så många hade regn!

Den dagen behövde vi!

Idag började måndagsmötena igen på riktigt efter sommaren. Äntligen! När jag kom hem snörade jag på mig löpskorna o sprang för första ggn på 3 år. Det gick skit, men skam den som ger sig! Bättre kommer det gå nästa gång. Det är jag säker på. :)

Dessutom kommit igång med lite röjning av huset.

Och bäst av allt, inte ett doftspår kvar efter fredagens skräck med rökfyllda köket.

Nu sova.
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0