Sommar, sommar, sommar

Mitt liv denna veckan har bestått av:
*massa sol o tropisk värme (fast i sverige).
*busiga barn
*bilar-filmen minst 7 gånger
*även Lotta på bråkmakargatan, barnen i bullerbyn, byggare bob och traktor tom har tittats på minst en gång.
*kvällsdopp i sjön ett par km bort
*en styck bröllopsdag
*arbetsansökningar
*värk
*bajsparty för barnen, som spenderade en förmiddag med att bajsa sisådär 5 gånger var.
*pianospel o sång
*en make som jobbar..

Men nu är det bara en vecka kvar, sen börjar dagis för ettan igen. Jag längtar. Jag älskar mina barn innerligt. Men en rastlös 2,5 åring o en värkfylld mamma o högsommarvärme är ingen superkombo.

Nä nu måste jag sluta skriva, min hand värker så fruktansvärt idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0