Det närmar sig en lösning!

Glömde ju skriva.
I fredags när jag slutat på praktiken hade arbetsterapeuten ringt. Teamet som utrett mig hade haft möte och nu skulle hon återkoppla.
Men hon skulle försöka igen på måndag. Eller ja, imorgon. Så det blir till att ha mobilen i fickan. Känns så fel. Men vad gör man.

Så imorgon kväll kanske jag har en diagnos. Galet.
Sextiotalisten
2013-05-27 @ 12:54:00
URL: http://sextiotalisten.blogspot.com

Vad skönt att utredningen är klar! Men är det inte läkaren dom ska meddela ev diagnos?

Svar: Nä det är tydligen arbetsterapeuten som är samordnare i det här utredningsteamet.
FruJag

Malin
2013-05-27 @ 20:05:04
URL: http://mammamedsmarta.wordpress.com

Nyfiken på att veta om du fick en diagnos? :-)

Svar: Ska skriva strax om det. Men de ringde inte idag. Så ska skriva att de får ringa på tisdag för då är jag ledig. Så slipper jag gå och ha telefonen på jobbet. :)
FruJag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0