Jag lever

Jag ville bara säga det. Jag lever. Men bloggen dör sakta men säkert. Tyvärr.
 
Men nu har blogg.se gjort om sin app. Rejält! Så nu kanske det kan tänkas bli lite mer inlägg.
 
Vad händer här i livet då?
 
Ja, jag har ju bytt till Gabapentin. Eller håller på snarare. Håller på med upptrappningen.
Och jag jobbar. Har jobbat hela helgen.

Ska jobba imorgon med, men vette tusan hur. Just nu känns det omöjligt. Har så ont i kroppen idag. Ont och totalt slut. Har knappt kunnat sova i helgen och jobbat 20.5 timme i hemtjänsten och några timmar Mary Kay.
 
Just idag är jag egentligen inte på humör för nånting. Så trött och irriterad.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0