Sol!

Hade en härlig lördag igår. Vi var iväg hela familjen på "äventyr". Hämtade kläder jag lagt undan via bilder på ens facebook. 21 plagg, 250kr. Framförallt till Tvåan. Vår stora 2.5 åring som precis som storebror 4 år drar 110/116 i en hel del plagg. 

Sen åkte vi till second handbutiken o fikade o shoppade lite lätt. Pärlor till halsband. Samt pärlor o tvåpärlplatteplattor.  Julklappspengar från min mormor till barnen. 

Sen på kvällen kom ett par älskade vänner. De kom vid 17 o åkte vid midnatt. Underbart! God thaikycklinggryta gjorde HerrDu o de hade med sig exotiska frukter till fruktsallad. Mums! 

Och idag är det sol o blå himmel. Dels här o på instagram tycks större delen av sverige ha detsamma i väder. Skönt! 

Allt positivt väger upp att benet värker tusan idag. Viftat på tårna hela morgonen o tagit min medicin helt utan effekt. Tog aldrig oxyCodonen igårkväll. Ville testa utan o det är ju bara till o konstatera att jag behöver dem. 




Ettans ben just nu över mig. De har turats om lite båda två. Strax efter 6 dansade de dock runt sin lilla plastgran i hallen o sjöng så fint. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0