Egon o nån slags uppdatering

Är nog lite senil ändå. Trodde jag hade skrivit en massa inlägg som jag visst inte satt på pränt. 

Nåväl, tur att jag är saknad så jag kan få tummen ur. 

Jag har just vart ute med hunden. Vi har fått snö igen, med minusgrader. Tidigare idag var det slask o lermodd. Egon hade visst knäckt lite träd för bonden såg jag nu när jag var ute. Vi klarade oss bra i stormen o fick behålla all ström. Det ven som tusan i knutarna på huset men jag tror inte det blev nån skada skedd. 

Imorgon är jag ledig. Gick av i fredags o går inte på förns onsdag natt. Från och med nu är det nattjobb enbart som gäller. Skönt! 

Barnen blir 15-timmars barn nu iom att HerrDu blev arbetslös i torsdags. Så nu ska de gå på fsk må, tis o tors oavsett hur jag jobbar. Känns lite underligt men rätt skönt. 

Imorgon eller ja idag ska jag o maken därför städa. I helgen blir det kalas för Ettan som blev 4 år för ett par veckor sen. 

Vi skulle haft kalaset i helgen, men Egon ville ju annorlunda så då la vi ned att få ordning. Som vi typ lagt ner sen innan jul... 

Hoppas verkligen att vi ska må bättre nu när jag går nätter o HerrDu är hemma mer. Klart vi vill att han ska få ett jobb, men just nu gör det inte så mycket att han får komma ifatt med livet lite. 

Godnatt! Bjuder på en bild från vår trädgård nu i midnatt. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0