Hatar väderhattandet

Lika glad som jag var över gårdagskvällens vackra gnistrande snö o minusgrader. Lika less var jag över dagens plusgrader, regn, halka o leriga trädgård. Kontraster skulle man kunna säga. 

Idag hämtades makens fd jobbarbil. Så nu känns det definitivt. 

Jag har sorterat tvätt, tvättat, bakat 4 limpor bröd, gjort grönkålssoppa o gått långpromenad i skitvädret idag. Får känna mig nöjd tror jag allt.

Kikat lite på släktforskningen igen med. Kul när man väl sitter, så synd att det är långt mellan gångerna! 

Inte lika vackert idag som sagt (bortsett från hunden då).. 



Lena
2015-01-14 @ 00:20:35

Roligt att du är tillbaka. Gillar dina berättelser så du har varit saknad. Nu hoppas jag att hela familjen får ha det lugnt och skönt. Kram Lena




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0