Pysslar

Pysslar med barnen. 
Klippa o klistra o måla på både bord, barn o papper.. Jag har gjort ett städschema. Nu har vi 4 veckor så får vi se sen om det funkar.



Planen är 15 min städ om dagen. Och att vi ska sätta in disken från rummet o helst in i maskinen varje dag. Kryss för när det blivit av. Tror det blir bra. Det blir det dåliga samvetet som får jobba om man inte kryssat. O det är inte fel.



För 15 min om dagen bör vi orka. Blir ju 30 min tillsammans. Så det kan nog bli ordning i oredan här med tillslut. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0