Vab dag sju.

Förra måndagen hade barnen egentligen en avlastningsdag på förskolan. Men jag valde att ha dem hemma eftersom de varit borta hela helgen. 

Dock fick barnen feber under dagen o det har hållt i sig. Idag är de feberfria, hoppas det håller i sig. 

Jag jobbar kväll så HerrDu kommer hem vid lunch o tar barnen. 

Så trött o ont i huvet efter att 2an drämt en ficklampa i full kraft in i huvudet. 

Nu försöka vila lite.
Lena
2015-01-11 @ 22:11:08

Hej du fina. Vart har du tagit vägen? Jag saknar dig. Hoppas att ni haft en mysig jul och att det nya året har startat bra och lugnt. Kram Lena

Svar: Det var som tusan, inte trodde jag att nån saknade mina inlägg.. Får råda bot på det! Saknar själv att skriva :) kram
FruJag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0