Seriöst!

Läste just på Sos Alarms hemsida hur de rekryterar... http://www.sosalarm.se/Jobba-hos-oss/Var-rekryteringsprocess/ Seriös process!!

Men grymt spännande. Klarar jag mig igenom har de ju verkligen gillat mig!

Värkdag idag. Men gympan igår gick hyfsat ändå tycker jag. Minns inte om jag bloggade igår, minnet sviker mig. Men jag kände mig så himla sjuk då. Sånt som varit enkelt var plötsligt svårt. Blir så tydligt då på nå vis.
 
Tränade inte idag, var där o pratade, men tränade inte. Skönt med en sjukvård som förstår.

Var hos arbetsterapeuten på vc o det var desto mer produktivt. Så det blir nog bra.
 
Tror fresten att värken blivit så mkt värre bara av medicinsänkningen. Nu äter jag 2 + 3 + 2 tabletter. Och det känns..

Nu kom HerrDu med räkcoctail!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0