förbannade skittelefon

Just nu ångrar jag smått bittert att min gamla iphone såldes till min svåger. För igår tänkte jag att jag skulle uppdatera min nya. Eller ja ny o ny den är snart ett år.. Men jag har inte vågat uppdatera den.

Dock lagom till att jag satt igång uppdateringen kom jag på att jag inte säkerhetskopierat den. Tyvärr.

För efter sisådär 10 min så blev skärmen knallblå och sen slocknade den o startade inte mer. Ios 8.1.3 som skulle vara så bra enligt vad man sett.

Så nu är jag ännu mer telefonlös än innan.

Jag blir så matt. Har försökt radera den via Itunes och fabriksåterställa den. Men ännu inte funkat.

Jag ger dock inte upp. Särskilt inte med tanke på att jag måste betala för skiten ett helt år till. Och att jag ju äntligen fått en helt ny fin skärm.

Jag skulle hållt mig till ios 7 helt klart.

Blä.
Lena
2015-03-16 @ 15:05:27

Nej, nu är jag trött på att mötas av "förbannade skitelefon, varenda gång jag går in på din sida. Något annat måste det väl hända i trevliga familjen. Kram Lena

Svar: märks att jag inte kollat denna mailen på länge som kommentarerna kommer till. nu har jag i varje fall lagt upp ett nytt inlägg. :)
FruJag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0