woho!!

Läkaren sjukskrev mig helt en vecka till, sen halvt två veckor. Ifrågasatte med sjuksköterskan på telefon om jag verkligen ansågs kunna gå så många timmar redan om en vecka o hon hänvisade till att jag ska ta det med arbetsgivaren. 

Ringde försäkringskassan o min handläggare där. Hon ifrågasatte med läkarens beslut o undrade om det var tillräckligt. Aldrig vart med om att det är på det hållet. Haha.

Vart hos en kollega o fikat idag o sen vidare till jobbet på medarbetarsamtal. Det var jag nervös för helt i onödan. Ett bra samtal som resulterade i en TILLSVIDARETJÄNST på 80% natt, löneökning med 500 i månaden och beskedet att de fattar att vi måste vara två undersköterskor på nätterna. Så skönt!!!
Dessutom får jag nog semester de veckor jag önskade iallafall. 


Jag är så himla glad just nu. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0