Avstjälpning

Gaaaaah! Jag hatar verkligen det faktum att HerrDu kan vända sig om o somna utan problem efter att vi bråkat o blivit ledsna båda två. Kvar ligger jag. Vaken o ledsen. Uppgiven, frustrerad, arg. Men mest bara så ledsen. Orkar inte gråta, men nu kom tårarna ändå.

Vi har inte riktigt samma syn på närhet. O framförallt inte på hur mycket närhet vi ger varann. Nåt ville han ha mer av, men han vill att jag ska fatta själv o säger att jag vet vad han menar. Det gör jag inte. Jag tycker vi haft bättre närliv än jag förväntat mig efter förlossningen. Är svårt att orka o ha lust på kvällarna. Är så sjukt trött hela tiden.

Och det är väl det där med kvinnligt o manligt. HerrDu behöver det för att må bättre o orka med allt som är tungt. Ekonomi till ex. Jag fixar det inte o får inget behov (mer än kramar) om jag är stressad o mår dåligt över till ex pengarna.

Det är bara så typiskt att det alltid blir så att jag ligger vaken o inte kan sova när jag alldeles nyss varit skittrött. Allt pga dessa diskussioner. Och det är så vansinnigt surt att de kommer när jag kände mig lycklig o nöjd. Så jävla tröttsamt. Varför kan man inte bara få vara lycklig?!

Jag älskar min man. Det gör jag verkligen. Men jag kommer alltid hata honom lite när han vänder sig o somnar när jag fortf är ledsen. Inte ens ett godnatt.

Händerna värker så jag blir tokig dessutom. Men nu börjar kroppen bli trött igen. Så bäst att hänga på

Godnatt!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0