BTW. Jag är godkänd!

By the way..
Jag har ÄNTLIGEN blivit godkänd av försäkringskassan i min sjukskrivning!
Hurra för det! Och hurra för min läkare som uppenbarligen skrivit så bra till min handläggare att han godkänt alltihop!
 
Så skönt.

På tisdag kommer utbetalningen. 3 månaders sjukskrivning. 25%. 5600 efter skatt.. Man blir ju inte rik direkt. Men sköna pengar som ÄNTLIGEN ramlar in.. Varje krona räknas!
 
Dessutom är makens vabb godkänd. Och det har ju tagit enorm tid. Men även där är det 5000 spänn. Så det är ju inte konstigt det vart lite knapert när det fattats så himla mkt pengar nu sista månaderna.
 
Nu är jag sjukskriven till sista januari.

Och medicinen är upptrappad igen. Så nu ska jag sakta trappa upp till 3x3 tabletter Gabapentin 300mg om dagen. Tycker faktiskt att den funkar rätt så bra. :)

Nä. sova var det ja..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0