Blä

Har bråkat i fem timmar med min 2.5 åring. Först för att han vägrade sova, och sen för att han var så övertrött för att han inte sovit att han bara var allmänt bråkig och besvärlig.

Men nu är HerrDu hemma och jag försöker få tag på min vän som ska bli kollega med mig. Vilket inte verkar vara det lättaste. Blir lite matt. För känns lite frustrande att inte få tag på henne. Hon vet att jag ska ringa. Hon har själv sagt att hon vill skriva avtal. Då borde det liksom ligga i hennes intresse med att vilja ha tag på mig.

Är så rädd att hon ska svika mig igen. Då visade det sig att hon inte hade pengar fast hon sagt att hon hade det. Men men. Vi får se. Jag vågar inte tro nånting egentligen innan avtalet är signerat och betalt.

När jag blir så här frustrerad o arg på Ettan så känner jag hur hela kroppen bara pulserar i smärta. Det sticker och bränner i armarna och axlarna. Ryggen strålar av värk och nacken är som den är. Dessutom har jag så grymt ont i fötterna och upp i benen. haha. Hade kanske vart lättare att tala om vart jag inte har ont.

Började dagen med att känna mig svullen i händerna o öm i kroppen. Sen hade vi en ganska mysig morgon och då kändes det bättre. Vi har vart ute o lekt och haft oss.

Men ja, sen började vi kampen. Och då kom värken som på beställning.

Snart kommer min äldsta lillebror och hänger med oss hela helgen. DET ser jag i varje fall fram emot.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0