Sjukgymnast, massage o vabb.

Dagen började med massage hos min mamma som är massör. SÅ SKÖNT! Verkligen välbehövligt. Särskilt när hon masserar i hårbotten o liksom drar från nacken upp i håret. Svårt att förklara. Men det är i varje fall ljuvligt. Tyckte det kändes som det löste upp en hel del med i knutarna.

Nu är det väl dock ung samma igen. Men det var skönt så länge det varade. Och den där andpausen var välbehövlig om något.

Sen for jag vidare till sjukgymnasten. Beslutade att jag skulle komma dit o träna 1 gång i veckan med start om 2 veckor.

Även fixat en telefontid till psykolog på måndag. Så det blir intressant.

Barnen har vart sjuka hela veckan men HerrDu har fått vabba då jag jobbat. Och nu har jag snart jobbat veckans kvot. Ska jobba på söndag så får inte jobba mer. Och inte heller vabba något. Så det hamnade på min make.

Dock var 3 dagar i sträck mer än min kropp klarade av. Tyvärr. Och då har jag ändå haft en kvinna som gått bredvid mig. Och vi har haft jättetrevligt. Men en tvätt och ett städ tog knäcken av mig tydligen. Är ju lite konstigt att jag ska göra det på jobbet, men knappt klarar av det hemma.

Imorgon arbetsterapeuten på morgonen. Sen ska jag passa på att träffa syster när jag ändå är i stan. Får dock avboka hembesöket av kommunens AT. För med två sjuka barn o en halvsjuk man så är det inte riktigt läge.

Vi bor dessutom på en byggplats nu.. Hej ADHD, vi har ett hål i vår vägg mellan kök och vardagsrum.. Där det skulle in ett fönster som visade sig vara för stort, EFTER vi (läs HerrDu) sågat upp väggen. Så nu tycks vi öppna upp hela väggen istället och göra nån annan lösning. Nåväl, ljusinsläpp blir det ju i varje fall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0