Kärleksdetalj.

Jag har verkligen saknat bloggen. Känns bättre nu när jag skrivit av mig. Struntade i tvätten. Och gick o la mig. 

HerrDu sover. 
Jag bytte täcke. Vi har haft varsitt litet ett tag nu. Förr hade vi alltid stora. Att vi bytt till små gör att vi glider längre bort från intimitet o närhet. Så jag bytte. Vill få ligga nära min man. Känna hud och dela täcke. 

Det är egentligen bara en detalj. Men det är en viktig detalj. 

Jag vill egentligen väcka honom. Men vet inte om det är så snällt. han är trött, o ska dessutom upp tidigt och jobba. 

Just nu njuter jag av det faktum att jag får vara nära. 

Tack älskade blogg att jag får skriva av mig, lätta mitt hjärta och dela mitt liv. Jag ska verkligen bli bättre på det. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0