Dagens höjdpunkter

Börjar med dagens bästaste bästa:
Idag skrev jag under papper till sista augusti på jobbet. 75 procent. 

Så skönt att få bekräftelse att man duger trots att man är sjuk!!!

Har vart o fikat med mina kollegor idag. Jag o min kollega hade ansvar för fredagsfikat idag, så ville inte svika henne. Var jättetrevligt att vara på jobbet. Vill ju gärna jobba o det kändes kul att prata med alla o de var glada o se mig med, så det var skönt.

Var på systemet innan jag for hem o köpte bubbel för att fira. O fick visa leg! Haha hur ofta händer det liksom? 

Så fredagskänslorna är på topp! 
Helgen kunde liksom inte börjat bättre. 

Ikväll köpte vi pizza så nu är jag äckelmätt. När ska man lära sig lämna?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0