En glad n yhet m itt i allt elände.

Börjar med  den glada nyheten. Även om jag inte riktigt törs lita på att det är på riktigt ännu.
Fick sms från min chef just att hon lägger mig på 75% från 1 januari. Så jag  gissar att jag fick vara kvar... Dock intressant för hon har inte frågat om jag vill vara kvar.. haha. Men jag skrev ju själv häromdagen att jag ville jobba max 75% om jag fick vara kvar så..
 
Går in på min 3e vecka hemma nu. Hade tänkt jobba i morse egentligen. Men insåg när jag försökte ta mig upp ur sängen att det inte var riktigt läge ännu trots allt. Så jag fick kasta in handduken o ringa mig hemma.
 
Läkaren sjukskrev mig veckan ut. Och jag har bestämt mig för att senast måndag ska jag vara tillbaka. Får bara ångest av att gå hemma så här. Sjukt frustrerande! Är ju så mkt jag känner att jag BORDE göra när jag ändå är hemma.. Och jag gjorde väl en del av de där måstena förra veckan.. Säkerligen därför jag inte är bra ännu.
 
men men.
 
I lördags hade vi förövrigt en nära-döden-upplevelse här hemma. Ettan klippte sönder en sladd så proppen gick. Tack gode gud för proppar. Annars hade vi nog inte haft nån Etta kvar.
 
Måste förövrigt skriva ett eget inlägg om vår lille man sen. Förskolan har nämligen larmat lite om att det är så svårt att hantera honom.. Men men. Nu luktar ugnspannkakan klart och familjen är nog på ingång.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0