Kvällsdos

Efter att ha gråtit mig igenom 500 m hundpromenad var det bara att inse att natten krävde tramadol.

Idag sjukanmälde jag mig, och jag kommer vara hemma imorgon med. Tror jag ska vara hemma hela veckan, men avvaktar tills imorgon. 

Vet inte om det är jobbet, vädret, brist på träning eller nåt annat. Men nu är jag inne i mitt tredje skov på en månad. Så ofta brukar de inte komma.

Har spenderat dagen under värmefilten i princip. Knappt klarat av nånting. 

Blir så less. Jag som var glad åt att vara nästintill smärtfri mest hela tiden numera. 

Känns som jag saboterar mina chanser till jobb i vår. Men vi får se. Ska ringa min chef imorgon.

Här är kvällens medicindos. 300 mg gabapentin och 2x665 mg alvedon. Det är min ordinarie dos. Sen 100 mg tramadol och 50 mg lergigan. Förhoppningsvis ska det räcka för att jag ska få sova iaf några timmar i natt.



Det värsta är att HerrDu med har ont i ryggen. Så går inte tvinga honom heller. 

Vi har mest bråkat ikväll känns det som. Blir väl så när båda har ont. Och hemmet förfaller. Barnen kräver sin omvårdnad o hunden sin. Det går liksom inte prioritera bort.

Imorgon är barnen på fsk 7.15-16.30 då hoppas jag på vila.

Godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0