Försäkringsdjungel

Just det, ringt tre försäkringsbolag idag. Gud vad det tar på krafterna, även om de är trevliga. 

Har några kvar att ta tag i nästa vecka. Inkomstbortfall verkar dock svårt att få. Men men. Skulle få en del av folksam för själva skadan o behandlingen typ 7800 tror jag det blev. Och sen ska kyrkans försäkringsbolag betala ut för alla utgifterna. 

Blir nog bra när det är klart. Måste ringa alla jag har personförsäkring hos (ja jag har flera) för tydligen kan man få för ärr osv från alla. Nästan så man hoppas att det blir bestående. Kan ju alltid tatuera nåt snyggt där sen isf.

Här är en bild från häromdagen. Tvåan hon kör blandat o med färgerna oregelbundna. Ettan han gillar att dela upp alla färgerna för sig. Så tydligt olika. Kul. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0