Ljuspunkt

Idag har vart en värkig dag o jag har spenderat en stor del av den i sängen. 

Men en stund mitt på dagen spelade jag piano. Och jag sjöng. Bland annat denna: 

En favorit o texten är så fin. Kärleken är o barnens dopsånger avverkades också. Bara massa kärlekssånger för att öka positiviteten.

Har förövrigt lyckats spåna rätt på hönan som hunden tog så nu har jag bokat. 

Känns som att allt sängliggande börjar ta ut sin rätt i min kropp nu. Så ont i ryggen o benen o händerna. Totalt onödigt! 

Nu ska jag ta min medicin o se klart det okända på tv4play. 

Godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0