Olika syn på saken

Tvåan 2.5 år hämtar (läs tjuvar) ett chips från en påse som missats läggas undan och sätter sig bredvid mig. Och tar ett litet bett. Jag biter av halva varpå Tvåan säger:


-Bra mamma! Du är jätteduktig på att smaka. 


Hade nån bitit en bit från mitt enda chips hade jag nog inte varit lika uppmuntrande.. 😄😄 Man kan väl se det som att man kan se saker på olika sätt. 


Och vet ni, min mobil lagades igår. Bästa HerrDu som väl inte är känd för sitt tålamod koncentrerade sig i två timmar med att följa en youtubebeskrivning. Så nu är min mobil hel o fin igen. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0