Matiga frallor

Bakat frallor till helgens kalas. Vi ska bjuda på soppa med hembakt bröd är planen. 

Samt tårta med blixten på har jag råkat lova min älskade 4-åring. Det hade vart lättare att rita en blixt än blixten mcqueen.. 

Nåväl receptet har jag hittat på själv o det blev bra! Känner att jag blir bättre o bättre. Penslat frallorna med mjölk vispad med örtagårdskrydda o chiliflingor. 👍👍



Lena
2015-01-14 @ 16:46:57

Vilken bra idé med chiliflingor på brödet. Låter jättegott, det ska jag pröva nästa gång jag bakar. Lycka till med blixten, hoppas ni får en trevlig fest. Kram Lena

Svar: Ja det var en stundens ingivelse. Blev bra!

Ska nog lägga upp hela receptet för blev väldigt nöjd :)

Lägger upp en bild på blixten sen med, men den blir nog inte lika bra. Haha.

Kram
FruJag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0