Tårtan!

Jag har ju lovat att visa tårtan. Den blev inte vacker men ganska god. Marsipanen sprack o det blev inte alls som tänkt. Lagren sögs upp av rulltårtan så fyllningen blev inte mkt med alls. 

Men Ettan var nöjd o det är det enda viktiga. Han ville haft Blixten. Men jag dealade bort det mot en tårta med vägar, parkeringar o bilar (ahlgrens) som kör. 

Bottnarna är rulltårta som jag färgat. Fyllningen är philadelphia marabou uppvispad med grädde o jordgubbsmousse. Röd pyntgele syntes inte alls, men hade ingen florsocker till kristyr hemma. 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0