Avgiftning i Norge?

Läget just nu är nog stabilt för brodern. Han började på slutenvårdsavd men vägrade o har hamnat på en öppen. Så nu kan han skriva ut sig om han vill. Det gillar jag icke. 

Syster har letat avgiftningskliniker o behandlingshem o hittat ett i Norge som samarbetar med svenska kommuner. Verkar kanon. 

På tisdag ska de ha möte med nån som kam hjälpa med myndighetskontakt osv. 

Om han kan bli fri samtliga beroenden finns nog en chans. Men de är ju så många... Spel, coca Cola, droger, tabletter, snus, cigg, kickar.... O kanske nåt jag glömt. 

Just nu ligger jag i sängen. Ettan kom nyss in o la sig. Jag var skittrött nyss men piggnade till. Jobbade veckans sista natt inatt. 12 eller kanske 11 kvar till sem. Det närmar sig! Och jag har knappt sovit idag. Vart o fixat med en utställning idag i vägkyrkan. 

Imorgon har vattenfall meddelat strömavbrott 9-14 så då flyr vi på dagsutflykt. 

Godnatt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FruJag rapporterar

Bloggar om livet i en familj med två barn, en pappa med adhd och en mamma med daglig värk.
Detta är min ventil i vardagen. Ocensurerat, ärligt och så som det är.

RSS 2.0